söndag 1 januari 2012

Gott nytt år!

Jag vill - liksom så många andra - önska alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Vi själva tog emot det nya året hos härliga familjen J, som gjorde kvällen riktigt, riktigt lyckad! Tack så mycket för det! Kvällen var lugn och skön, i och med att vi båda har barn i baby-åldern.

Då jag tänker tillbaka på året som gått, ryser jag i hela kroppen - på ett positivt vis. År 2010 var full av sorg, saknad och ångest. Men trots att året 2010 var fruktansvärt, så förde år 2011 med sig tre fantastiska händelser: tre fina pojkar föddes inom våran familj! Inräcknat vår älskade son som såg dagsljus för första gången den 18.8. Något mer fantastikst har jag aldrig varit med om och jag tänker varje dag på hur det kändes att för första gången hålla sitt eget barn i famnen och kunna kalla sig mamma! Nu, snart 5 månader senare, har vi en pigg och glad gosse, som äter riktig mat och gillar stunder på lekmattan. Tiden går så fort.

Det har varit ett så händelserikt år, att jag tror att det tar ett tag innan jag egentligen förstår, vad jag under årets gång egentligen har varit med om.

Jag önskar, att år 2012 kommer att bli ett lika positivt år som föregående. För egen del innebär det en massa planerande och fixande, så att vi sedan med älskade M kan fira vår egen fest. Nå mer om det en annan gång.

Jag hoppas ni fortsätter titta in här på min blogg och läser mina tankar i vardagen. Extra glad blir jag, då någon tar sig tid att lämna en liten kommentar!

Kramar från en lycklig själ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar