tisdag 28 juni 2011

Bäck ät wöörk

Jepp, i lådan igen, andra skiftet efter nästan två veckor sjukledighet. Gårdagen var en pina, varenda lilla kroppsdel gjorde ont, idag är det dock mycket bättre. Kan väl bero på att jag fick sova en hel natt; inget WC besök, ingen värk. Det känns riktigt lyx. Efter att jag har vant mig vid att stiga upp första gånger vid 2-tiden och andra gången vid 4-5-tiden så känns en hel natts sömn som något helt otroligt!

Var idag till posten och hämtade mitt paket med kläder, som jag beställt via http://www.asos.com/. Jag kan verkligen rekommendera denna sida! Företaget är verksam i England. Inge postkostnader. Snabb leverans (mina kläder kom på 4-5 dagar). Och jag var i alla fall nöjd med det jag beställt! Man får också returnera kläderna kostnadsfritt, dock (om jag läste rätt) måste man själv stå för postkostnaderna för returpaketet. Tummen upp i alla fall för denna sida! Så, nu behöver jag inte gå på bröllop med rumpan (eller magen) bar i slutet på juli.

Midsommaren kom och gick, i lugna tecken. Eftersom måendet verkligen inte varit det bästa (fredagen jätte jobbig, lördagen helt okej och söndagen fullständigt fruktansvärd) blev det att ta det riktigt lugnt. Och inget fel på det! Helger som midsommar kommer och går.

Sitter här i lådan och tänker på all godis som finns i R-kiosken på andra sidan gatan. Borde man göra ett besök?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar