tisdag 21 februari 2012

Mycket på gång!

Egentligen har jag inte tid att skriva någonting nu. Men här sitter jag i alla fall. Om du nu mot förmodan skulle ha missat faktumet, att vår radhuslägenhet är till salu, så gör jag ännu lite reklam här på bloggen. http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/7118635 Passar utmärkt för en liten familj eller ett par - eller egentligen för vem som helst! Området samt grannarna är bonusen man får på köpet. Speciellt grannarna har vi endast gott att säga om och här råder en positiv känsla bland alla! Vill man finns det mer eller mindre alltid någon man kan tala med - känns det däremot att man vill vara ifred och ha sin lugn och ro så lyckas det lika bra! Vi känner nu att det är dags för oss att blicka framåt och ta nästa steg, därför säljer vi vårt hem. De absolut lyckligaste åren i mitt liv har jag tillbringat här! Här har också N:s liv tagit fart och här har han fått bekanta sig med världen på sitt eget vis. Känns egentligen snopet att sälja en lägenhet, där jag har upplevt så mycket och där jag trivs så jätte bra.

Vart vi nu sedan tar vägen - det berättar jag en annan gång!

M är ute på gården och skottar snö, det kunde ni väl ändå inte gissa?! Jag tror, om man följer med facebook's underbara värld, att alla mer eller mindre börjar ha snö upp till öronen. Tråkigt är just nu att termometern ute visar +1, vilket gör snön ännu mera tung. Men detta behövde jag väl knappast upplysa er om...

Nästa veckan har vi lyxen att få njuta av M:s sällskap hela veckan, eftersom han då har pappaledigt.

Ja och nu gott folk, nu har jag tagit mig i kragen och från och med idag morse så är denna kropp utan allt extra mums-mums för en liten tid. Får se hur bra det går... Känns ju bra att börja sin hälsosamma livsstil på fastlagstisdag. Nu jäklar skall jag ha bort påsen på magen som N huserade i så länge. Nu finns det inga ursäkter mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar