torsdag 12 maj 2011

En bukett vita rosor...

...stod på bordet då jag kom hem mitt i natten från jobb. Blev så glad! Tänk vad lite blommor kan pigga upp en liten själ. Jag har nog ganska tur jag, som har en M som köper härliga blombuketter nu som då.

5h har jag nu tillbringat här i lådan, 8h timmar kvar. Gör lite extra skriften, vilket gör gott i kassan! Visst är det tungt, men får njuta av semester hela nästa vecka! Hoppas på fint väder, så att jag kan pynja på gården och terassen. Terassen borde tvättas och oljas, likaså utemöblerna. Allt självklart i lugn takt. Dessutom borde blomlandet få sig en omgång, så att alla härliga trädgårdsblommor kan växa. Dessutom finns i planerna att så lite örter. Eller ja, flytta några plantor från systers land.

Och ja - sen skall jag absolut också bara vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar